Orang Kafir Masuk Neraka..


Sila fahami seberat mana dosa seseorang itu bukan HAK hambanya yang menentukan seseorang tu masuk ke neraka. Keputusan semua adalah dari Allah Yang Maha Adil. Ingat Baik² SEBESAR DUNIA DOSA kita pada Allah, Allah memandang Dosa kita seperti seekor semut. Fikirkanlah Betapa Luas Kasih Sayang Allah S.W.T kepada Insan yang bergelar Manusia.

Janganlah kita berlagak seolah olah kita ini Raja Sekalian Alam yang boleh menentukan tempat seseorang samada syurga atau neraka. Jikalau kita yang menentukan seseorang itu masuk Neraka dan fikirlah kembali SIAPAKAH YANG MASUK NERAKA?

Adakah semua orang bukan Islam itu masuk NERAKA? Adakah Allah s.w.t itu ZALIM? Tolong jangan menentukan seseorang bukan Islam itu masuk memana yang anda suka. Sila tunjukkan pada saya Agama mana yang mengajar menganutnya berbuat Kejahatan? (kecuali ilmu hitam atau penyembahan Syaitan) INGAT BAIK². Setiap Insan yang dilahirkan kedunia adalah Islam, Ibubapa mereka yang menjadikan mereka berbeza Agama.

Sebagaimana sabda Nabi Muhammad s.a.w.:
"Tiap-tiap anak itu dilahirkan dalam keadaan fitrah." (Hadis Riwayat Bukhari).

Yang dimaksud dengan fitrah ialah tauhid, yaitu Islam.

Menurut ketetapan fiqhiyah, bahwa seorang anak apabila kedua orang tuanya berbeda agama, maka dia mengikuti orang tua yang terbaik agamanya. Ini bagi orang (anak) yang diketahui ayahnya, maka bagaimana dengan anak yang tidak ada bapaknya?

Sesungguhnya dia adalah anak muslim, tanpa diragukan lagi.

Dengan ini Saya Menyeru Pembaca semua bahawa anda tu HAMBA ... berlagak la sebagai HAMBA. Jangan Berlagak Seperti Raja (itu dah jadi dosa Syirik menduakan Allah).

Kiranya Anda Rasa Bersalah Bertaubatlah ... Sesungguhnya Taubat Orang Yang Berdosa Dalam Tangisan Lebih Mulia Dari Zikir Seorang Wali Allah. (Sufi)

Alhamdulillah.. terima kasih Ya Allah atas kudrat & iradat membenarkan saya menulis artikel ini.. Terima Kasih kerana mengizinkan saya ... rasanya tiada pernah saya terjumpa lagi artikel ini di mana² website ... Kiranya Anda ingin menyampaikan pada sahabat anda ... Amat Dialu alukan ... Tak perlu letak nama saya kerana bukan nama/rupa yang saya cari. Hanya Mencari Keredhaannya.

Firman Allah s.w.t:
"Tidakkah kamu perhatikan orang-orang yang dikatakan kepada mereka[317]: "Tahanlah tanganmu (dari berperang), dirikanlah sembahyang dan tunaikanlah zakat!" Setelah diwajibkan kepada mereka berperang, tiba-tiba sebahagian dari mereka (golongan munafik) takut kepada manusia (musuh), seperti takutnya kepada Allah, bahkan lebih sangat dari itu takutnya. Mereka berkata: "Ya Tuhan kami, mengapa Engkau wajibkan berperang kepada kami? Mengapa tidak Engkau tangguhkan (kewajiban berperang) kepada kami sampai kepada beberapa waktu lagi?" Katakanlah: "Kesenangan di dunia ini hanya sebentar dan akhirat itu lebih baik untuk orang-orang yang bertakwa, dan kamu tidak akan dianiaya sedikitpun[318]." (Surah An Nisaa').

Anda Percayakan Allah? Anda Percayakan Malaikat? Anda nampak ke ? Tak nampak Tapi Yakin Dan Percaya? Anda Nampak Pahala?

Pahala tu Saham/Duit Pun Anda Tak Nampak kan? Jadi Benda Yang Anda Nampak Itu Yang Anda Pandang? Fikir² kan lah Dunia Berada Di Penghujung Nyawa.

SEBENAR-BENARNYA ORANG YAHUDI MENIRU MULTILEVEL MARKETING CARA ISLAM KITA

Dari pahala mereka tukarkan pada benda yang mereka nampak yakni DUIT ... apatah lagi Islam sekarang di KABURI mata dengan DUIT benda yang nampak

Nampak Share bawah nie kiri tu? click sana nanti kuar kotak empat segi ... kalu ada facebook ke! atau yang ada dalam services tu just share (rename sign up kepada tajuk yang anda hendak) ... kalu tak ada just click MORE OPTION (bawah kiri) masukkan email & masukkan passwd kemudian import from address book sebelum tekan send, NAWAITU penting Untuk Mendirikan Agama Allah dan dengan lafaz Bismillahirahmanirahim (ambil berkat) click send.


Dalam hidup ini, sebarang keadaan yang kita temui adalah kurang penting, yang paling penting ialah arah yang kita tujui.

Dari Saya Insan Hina
yang bodoh lagi jahil

Assalamualaikum...

Source from email.

Comments

Popular posts from this blog

Karangan Budak yang mencipta sejarah

~~Doa~~